Powered By Blogger

joi, 30 ianuarie 2014

The thing that is worse than death is betrayal !




Din momentul în care am început să emit judecăți proprii m-am ghidat mereu după niște principii. Unul dintre ele a fost acel al încrederii în cei din echipa ta și în prieteni. 
            De obicei, fără încredere nimic nu prea merge, iar aici mă refer la încrederea în partenerul de viață, încrederea în colegul de birou , încrederea în prieten, încrederea în șoferul de autobuz etc. 
            Tocmai din acest motiv, dintotdeauna am urât trădarea. Mi se pare cel mai josnic act posibil într-o comunitate. Când cineva te trădează înveți multe lucruri și brusc ești mai atent la orice. De altfel, câteodată e bine să mai treci și prin trădări. E ca dușul rece după o noapte grea.  

 E bine să fii trădat ! E bine să înveți ! E bine să fii atent ! 

            Cititorule, privește în stânga și în dreaptă ! Acum, te rog să te gândești încă o data cui acorzi încrederea și suportul tău ! 
            Cât despre mine, NU trădez și voi rămâne mereu dedicat principiilor mele și mereu cinstit cu echipă/prietenii mea/mei.  
            Nu plecați când cuiva îi e greu, asta nu se uită !

“To me, the thing that is worse than death is betrayal. You see, I could conceive death, but I could not conceive betrayal.” - MalcolmX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu